مهمترین اصل در زمینه بقای هر شرکت تاسیساتی و کسب اعتبار و افتخار هر شرکت در زمینه تهویه مطبوع و تبرید خدمات پس از فروش می باشد .

از جمله مهمترین وجه تمایز شرکت حرارت صنعتی ایران با بسیاری از شرکت های دیگر ، مبحث همزمانی واردات و تولید می باشد . بطوریکه شبکه گسترده بازرگانی این شرکت در اقسا نقاط دنیا سهولت جهت تامین کالاها و قطعات مورد نیاز دستگاههای چیلر و هواسازها را فراهم می نماید . همچنین در مورد قطعاتی که قابلیت تولید آن در داخل کشور می باشد از جمله مبدلهای حرارتی شامل اواپراتور و کندانسور SHELL & TUBE نقطه قوت و متمایز کننده ما آنجایی نمود پیدا می کند که مبدل های دستگاههای مورد استفاده کارفرمایان به دلایل مختلف از جمله عدم لوله کشی صحیح ، عدم انتخاب پمپ صحیح و غیره دچار آسیب می گردد .در این زمان به دلیل وجود کارخانه و قدرت تولید در این شرکت و همچنین توانایی بالا در زمینه طراحی مبدل های حرارتی،  نقص به سرعت مشخص و در کمترین زمان رفع نقص صورت می پذیرد . این توانایی فنی چه در مورد چیلر های اروپایی و آسیایی و چه در مورد چیلر های تولید  داخل توسط نیروهای متخصص و کارشناس ها قابل وصول می باشد .

اما مهمترین مبحث در زمینه خدمات رسانی علاوه بر سرعت و کیفیت خدمات رسانی ، انجام این مهم به صورت 24 ساعته و شبانه روزی می باشد که شرکت حرارت صنعتی ایران با در اختیار داشتن 24 ساعته 12 نفر نیروی مجرب خدمات پس از فروش در تهران و 12 نفر نیروی مجرب خدمات پس از فروش در شهرستانهای ایران آماده انجام وظیفه می باشد. از آنجایی که کنترل دمای سردخانه ها، هواسازها و کلیه نشانگرهای تابلو برق چیلرهای در حال کارکرد مهمترین عامل جلو گیری از آسیب دیدگی این دستگاهها می باشد . شرکت حرارت صنعتی ایران با استفاده از توانایی نیروی مجرب فنی مهندسی خود مبحث اعلام از طریق sms را در کلیه دستگاههای وارداتی و تولیدی در صورت نیاز و خواسته کارفرما اعمال می نماید. شایان ذکر است که در مورد سردخانه ها این قضیه به صورت نرمال اجرا می گردد. در نهایت امیدواریم که تمامی تلاش این مجموعه در طول چهار دهه فعالیت مورد قبول کارفرمایان محترم قرار گرفته باشد.